ca 5 km längs med havet

Halloj bloggen nu ska det jäklar i mig tränas! Idag sprang jag ca 5 km (tog ca 30 min) innan frukost. kändes skit bra! hade kunna springa mycket mer men tiden räcker inte till alltid (va tvungen att skynda mig till jobbet)

Så här har jag motionerat innan:

löpning ca 2 ggr i veckan ( vissa veckor 3-4 vissa endast 1)
Promenader med hunden (FINA ZACKIE GUBBEN) minst 2 ggr om dagen i ca 30-45 min / gång

Så här ska det se ut nu:

Löpning ca 4 ggr i veckan, två längre sträckor + två kortare (med högre tempo)
Promenader med Zackie som vanligt

I framtiden ska det även in några styrkepass men får avvakta tills jag får mitt nya jobb schema så jag vet vad jag har tid till.

Detta känns som en riktig rolig utmaning. Kommer vi hålla motivationen uppe i ett helt år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0