Fy fan va jobbigt...

...det var idag. Jag hade noll motivation till att springa, vädret är sjukt tråkigt, det är kallt och grått och trist. Men har man lovat så har man. Så jag och Johan sprang 3 varv (ja, vi skulle springa 4, men gav upp efter 3). Totalt 7,57 km (enligt min Nike+ sensor) på 36 min 23 sekunder. Det var INTE kul idag. Mitt tålamod var i botten och allting kändes pissigt hela vägen. Men så kan det vara ibland... då är det bara att ladda om och tänka på stunder då löpningen är som bäst, när man känner sig oslagbar och on the top of the world! För jag vet ju att såna pass kommer att komma snart igen.

Hoppas du har bättre motivation än mig idag, systeryster. /Maria (som är lite svettig i armhålorna, eller armlådorna heter det väl Maya?)


Kommentarer
Postat av: Maya

springer du i tröjan du fick av mig va??

2009-04-21 @ 21:00:33
Postat av: Maria

Ja sorry, det va svinkallt och jag behövde en extra tröja, så jag tog den jag hade i skolan. Ska tvätta den varsamt ;)

2009-04-21 @ 21:29:08
URL: http://mariaskolding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0