Happy birthday to me

Idag blir jag hela 21 år. Inte mycket att komma med kanske. Fick presenter i sängen imorse, bland annat en ny springkompis i form av hörlurar till min iPod. Dom kommer att bli välanvända! Och så fick jag örhängen och wasabi i en fin burk! Gick en sväng med Tindra och sen hade älsklingen gjort frukost. Efter en liten stund i tvättstugan och långpromenad bjöd han även på lunch på Guldkringlan och sen glass. En väldigt trevlig födelsedag hittills! Ikväll ska vi grilla och just nu håller en tårta på att bli till. Det kommer hit några stycken och grillar med oss, men det blir nog ganska lugnt. Vi har ju Tindra att tänka på nuförtiden, då måste man ta ansvar! Hihihi, så vuxen jag är nu. Fast några glas vin slinker nog ner. Trevlig Valborg allihop! Nu ska jag ut i solen och borsta Tindras päls.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till världens bästa Maria! Mamma saknar dig här hemma! Hoppas du får en underbar födelsedag! Puss o kram från mamsen

2009-04-30 @ 19:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0