Jympad och klar

Suck, jag skriver fel lösenord så fort jag ska logga in. Är så van med mitt gamla.

Kan berätta att dagens träning var mitt alldeles egna medeljympapass. Antal deltagare var hela 5(!) stycken. Men de fick minsann svettas, om mig rann det i alla fall... Passet består av uppvärmning (fyra låtar), arm- rygg- ben- och magstyrka (med kroppen som motstånd), två pulstoppar (totalt  fyra låtar, varav en med nästan bara löpning), nedvarvning och stretch. Totalt 55 minuter. Nästa vecka är Aerobicsinstruktören, som har passet innan mig, borta. Så då får jag hoppa in och köra två jympapass på raken. Jag älskar gruppträning, men nu när våren är här så är jag mer sugen på att ge mig ut i skogen och springa. Det är ju bäst att passa på när det är sol i detta kalla land.

Imorgon blir det mycket träning, ska nämligen utbildas i FaR - Fysisk aktivitet på recept, och få testa på hur det känns att träna som "överviktig". Sedan ska jag och Johan avverka 4 varv á 2,5 km i skogen.  

Ps. På onsdag ska vi titta på hund... så jag också får en pålitlig promenadkompis!


Fin skog i Bergslagen. Här trivs jag som fisken i vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0