Träningsvärk

Ja det har jag idag.

Har vart ute i skogen med Tindra nu på morgonen, hon är rikitgt duktig när man är ute och skäller inte på hundar, drar inte i kopplet och lyssnar när man ropar på henne. Förrutom är det kommer katter och fåglar, dom gillar hon inte riktigt. Inne är hon tyvärr lite skällig när det kommer folk och när hon hör ljud när det är tyst (typ på nätterna). Men vi ska kämpa för att få bort det, vi ger oss inte... Nu ligger hon nedanför mina fötter och jag ska "plugga hemma" idag.

Jag har nästan glömt bort att jag fyller år om 2 dagar. Men jag har ju redan fått världens bästa födelsedagspresent!


Kommentarer
Postat av: maya

ohh jag hoppas bara att hon blir kompis med zackie. jag håller alla tummarna att det ska gå bra med tilda nu. puss

2009-04-28 @ 17:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0