1:01:19 JAG KLARADE DET!!

just nu är jag grymt stolt! jag trodde inte jag hade det i mig, trodde inte jag skulle klara att springa 60 min än. jo kanske att jag skulle klara det på vilja, är ju en grym vinnarskalle, envis som få. MEN jag trodde inte att det skulle gå så lätt. FAN VA BRA JAG ÄR! Marathon here I come!!

hur kunde det gå så bra? jo svaret är motivation! jag har ju fått tillbaka min ipod och har skapat en spellista LÖPNING med grymma låtar att löpa till. det är grymt stor skillnad att springa med musik.



Sex On Fire - Kings of Leon 
(grym låt att starta rundan med, motiverar och får en att känna sig grym)
Hate To Say I Told You So- The Hives 
(nja va ok men inte mer, blir nog utbytt till nästa runda)
be mine-Robyn
(så bra takt! perfekt när pulsen börjar gå upp och andningen börjar bli tung)
Metallica -Ain´t My Bich 
(ohh jag saknar ord! ger dig all kraft ocg aggresivitet du behöver för att inte ge upp för tidigt)
Walk Idiot Walk - The Hives Rocks 3:35 
(l
ite konstig takt att springa till, går bort)
Rocks 3:35 -Primal Scream 
(en gammal favorit låt som jag srungit till tidigare mycket bra)
with every heartbeat -with kleerup Robyn 
(okej, men inte mer)
Rick Rubin-Spank Rock
(
ok, en låt jag tror kommer bli grym att springa till så småningom får vara kvar)
Don`t Cha (feat. Busta Rhymes) - The Pussycat Dolls
 (jag är snyggast vackrast bäst alla vill va som mig haha, så känner du dig när du springer till denna låt)
Sunday Bloody Sunday -U2
 (POWER-låt skit bra)
When You Were Young -The Killers 
(grym i slutet då ger den sig kraft)
Two-Timing Touch And Broken Bones -The Hives 
(SÅ bra att springa till. 1/3 hives låtar funkade. trodde faktiskt alla skulle göra det men ej)
We Sweat Blood - Danko Jones We Sweat Blood 
(alla Danko jones låtar är bra att springa till)
I Bet You Look Good On The Dancefloor -Arctic Monkeys
(lite för snabb takt går bort till nästa runda)
Loser -Beck 
(nej nej nej vad tänkte jag? kan ju inte lyssna på att jag är en loser när jag behöver känna mig som en vinnare)
Beast Of Burden - Bette Midler 
(lite besviken men ska ge den en chans till. kan ha lyssnat på den för mkt)
Womanizer -Britney Spears 
(
bra i slutet, bra takt)
Born To Run -Bruce Springsteen 
(
så klart att den ska vara med! jag va ju "born to run")
True Faith - New Order 
(är en keeper)



och så hittade jag min gammla ipod "hållare"! perfekt1 nu är jag motiverad igen!!! / maya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0