2*25-års fest

Mattias och Björns fest va riktigt lyckad! som jag dansade! bandet va bra, de spelade musik som passade alla de olika åldrar som va på festen, vilket bidrog till att de flesta faktiskt dansade. Tyvärr blev mina bilder sådär men jag bjuder på några ändå:



Här är det dukat och fint, innan alla har kommit. Längst bort i bild ser ni Malin som dukar fram mat.



Födelsedagsbarnen klädda i likadana kläder! snyggt!



här va det grisfest! det va det faktiskt för det bjöds på grillad gris (ni vet en sån hel gris på spett som en gubbe stått o vänt på hela dagen)



och till sist det enda kortet på mig jag hade, som jag tagit själv på toaletten...hmmm. tror detta är sent på kvällen. som ni ser blev det inte lack o leopard iaf..haha

Hångel på er alla / maya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0