27'45 - sista passet innan lördag

Bytte om till träningskläder direkt efter jobbet, trött och grinig kände jag mig.. men ville ändå få till en sista runda idag så jag kan vila i två dagar framöver. För på lördag är det ju som sagt Å-stadsloppet i Örebro, och jag ska springa hela 21 km. Jag har ingen aning om jag ens kommer att komma runt, för jag är inte så bra förberedd. Ur form helt enkelt. Och inte känner jag för att springa längre heller. Men det ska bli kul på lördag, och efter det ska jag vila från löpningen ett tag. Då får det bli gruppträning istället. Och sen när suget kommer tillbaka (för det gör det alltid) så ska jag börja springa en gång i veckan... och sen kanske två gånger. Och då jäklar ska det vara långa pass om jag orka med ett helt förbannat marathon.. hihi. /Maria

Kortbyxor för solen skiner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0