32.10 och yes min ipod har kommit tillbaka och fungerar

hände en sak på jobbat idag som gjorde mig så arg precis innan jag skulle gå hem. passade på att utnyttja de känslorna till en löprunda. som jag sprang!! samma runda som jag och mamma brukar ha 35 min på, och min tid: 32.10!!! dessutom är det kvavt och varmt så det va riktigt jobbigt. det va en störig kund, men  tack till den kunden.

och min ipod har kommit tillbaka! eller rättare sagt jag har fått en ny, IGEN!! det va andra gången jag lämnade in den på lagning och andra gången jag fick en sprillans ny! så skönt att ha riktigt bra musik att springa till.



precis så drogad som jag ser ut här kände jag mig efter denna löprunda

Kommentarer
Postat av: Maria

ska vi ta och anmäla oss till marathon nu kanske, innan det blir fullt?

2009-08-02 @ 17:48:44
Postat av: maya

ja jag vet att vi borde göra det men jag har inte en spänn och det kostar 750:-

2009-08-02 @ 19:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0