35:36 med tunga ben

Gick upp vid 8 på med löparskorna och ut i skogen för vad som va tänkt som en skön lugn morgonrunda. Men fy va jobbigt det va! redan första varvet va tungt. kan det bero på att jag är totalt värdelös på att stretcha? får kanske bättra mig på den punkten. Jag hade iaf uppfaterat min ipod så de va nya sköna låtar att springa till. har en ny favvo lose yourself med eminem. en låt jag aldrig skulle lyssna på annars men den är super att springa till!!

Efter rundan blev det en promenad med min favvo zackie på 30 min. Nu ska jag äta en stadig frukost och senare bege mig till jobb

nu kom ted hem en snabbis för frukost date med mig ...

/ maya

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0