40:33



SÅ SKÖÖÖNT! blev 6 varv= 6*1,2= 7,2 km på 40:33 min. hyfsat... men inte i klass med dig Maria :-)
Men tack kära lillasyster för att du inspirerar mig och motiverar mig till att fortsätta kämpa! Jag behöver min träning så mycket för att må bra och för att hålla alla mina vilda hormoner och känslor i styr. jag fungerar inte utan träning. Mitt liv blir KAOS när jag inte tränar- Så Tack Maria! Dina prestationer får mig att vilja fortsätta när det känns motigt!

Älskar dig min fina vackra syster!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gulliga du, du inspirerar mig med! Och jag tror du kommer klara maran galant. Fast det kommer göra ONT ;) Älskar dig med

2009-08-23 @ 15:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0