58:46 = ÄNTLIGEN MILEN + LITE TILL

Yes I made it! Milen va lätt som en plätt idag. jag hade tom krafter kvar, blev en rejäl spurt på slutet. Jag sprang 8 1/2 varv i skogen (1 varv = 1,2km)+ lite till så säg att jag sprang milen på 55min. hyfsat tycker jag (mitt rekord från forna dar är 47(!) min, dock på löpband) jag va rejält svettig efteåt försökte ta en bild för att visa:



synd kanske inte jätte bra, men jag va helt blöt överallt!!



efteråt va jag hmmm.. jag skulle inte säga helt slut MEN rejält trött i kroppen och huvudet. Körde iväg direkt efter till djuraffaären för inköp av mat till zackie och jag hade svårt att koncentrera mig på körningen.

annars är det bra, är grymt orolig för framtiden bara med tanke på att jag jobbar så få timmar. i längden fungerar det ju inte - det är bara att inse. men jag vill inte inse det för jag ÄLSKAR mitt jobb.

Bara hålla tummarna för att det löser sig (vilket det såklart gör på ett eller annar vis)

MAYA

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra kämpat, det var en bra tid tycker jag!

Det ordnar sig med jobb ska du se, innan du vet ordet av så dyker det upp någon möjlighet.

Puss mams

2009-08-26 @ 18:37:56
Postat av: Maria

Grymt Maya!

2009-08-26 @ 19:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0