Arbetsförmedling och lunchsallad



Gick en långpromenad med Tindra och åkte sen till arbetsförmedlingen och skrev in mig. Fick en handlingsplan som bara innebär att jag ska söka massa jobb och höra av mig om en månad. Jaha. Ska jobba i helgen i alla fall, så jag är glad! Sen åkte jag hem och gjorde en couscous och kycklingsallad, mums. Passar på att vara extra nyttig när Edvin är borta, det känns bra att äta lite bättre igen efter en sommar som vart lite extra fylld med socker. Inget fel med det, men nu skulle jag nog må bra av att få in lite rutiner igen. Nu blir det kaffe, städning, tvättning och sedan en massagekund. Hejs/Maria


Lunchen

Kommentarer
Postat av: maya

så fin du är i klänningen!

2009-08-26 @ 17:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0