flitig som en myra

började min lediga tisdag med en lång promenad med zackie. sen gjorde jag något som jag borde gjort för länge sen: jag tog tag i alla papper som legat överallt på kontoret. sorterade, satte in i pärmar och det blev super! detta har jag haft ångest för så länge. det tog ca 3-4 timmar. efter det kände jag mig peppad att ta tag i flera saker så jag började möblera om i hela huset. så bra det blev! nu känns det kul att bo här igen! nu har vi bytt sovrum, gjort ett jätte mysigt "filmrum" i gamla sovrummet och gjort helt om på kontoret. jag har även flyttat mitt "målarrum" ut i lilla stugan och så bra det blev! nu har jag en egen atelje/gästrum. så mysigt!!

så här ser det ut:


kontoret.



"nya" sovrummet med badrummet nära tillhands!



nya filmrummet!



filmrummet



filmrummet ur ännu en vinkel :-)



min "atalje"



mysigt men lite trångt

nu är det betydligt bättre än innan men otroligt långt ifrån hur vi vill ha det. men man får skylla sig själv när man säljer alla sina möbler för tidigt... vi trodde ju vi skulle flytta snart och ville börja om från början i nya lägenheten. men vi blir kvar ett tag och då får man göra det bästa man kan av det man har.

nu ska jag åka till ikea och sen kommer Maria maroska hit! jippie!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Så fint det har blivit :) Duktig Du e Maya:)

2009-08-12 @ 14:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0