För det ordnar sig!

Jag har en riktig fixardag idag. Tar tag i massa samtal jag tänkt ringa och saker jag borde göra. Så hittills:

- Ett till extrajobb... check! (På Gästis spa, kanske får introduktion nästa helg)
- Fråga om jobb på ett spa i Hällefors... check! (de tog mitt nummer ifall de behöver folk senare i höst)
- Ringa försäkringsbolaget.. check!
- Dammsuga... check!
- Rasta Tindra... check!
- Handla mat... inte ännu check.
- Massera två personer... kanske snart check.
- Få massage av Lina och massera henne... kanske check lite senare.

Tror nog det ordnar sig ändå. Det rullar ju på fint, och nästa tisdag börjar jympan igen här i hyttan. Ojoj, jag måste repetera passet!! /maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0