Ja Grattis kära far!

en dag sent! men jag ringde igår iaf!!

har haft fullt upp hela helgen. Dock inte hunnit med någon träning. Jobbade 9-16 på lördagen och efter det körde jag till Malmö för att Ellie hade sin namnfest. Det va som vanligt mkt bra med trevligt sällskap, god mat och kanske världens sötaste bebis. Lilla Ellie bellie, att vara med dig får en att vilja skaffa 15 barn! Sov över i Malmö och bjöd in oss själva på söndagsmiddag hos Lena och Stefan! mm mkt gott. Körde hem från Malmö vid 21 tiden och va så sjukt trött att jag fick ha svinkallt i bilen och hög volym på radion för att inte somna.

Idag är det alltså måndag och snart dags att köra till jobb. En jobbig måndag med mkt att fundera på. Mycket ekonomisk skit alltså... fy fan va jag är trött på det. Ska köpa en trisslott idag och bli miljonär.

Bye bye / Maya snart miljonär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0