jag tror på dig, Maria!

oh va skoj det låter! audition och allt! tro på dig själv nu syster och kom ihåg att du kan klara allt! jag tror på dig.
Hoppad du får det!

Jag mår jätte dåligt idag, är yr och illamående (nej jag är inte gravid) trött och allmänt dassig. Sov 2 timmar nu på eftermiddagen och det gör jag ALDRIG annars. Jag brukar aldrig ha ro till det. Tog mig i kragen och dammsög nyss men efter det blev jag helt slut. Jag hatar att må dåligt det är så mkt tid man förlorar då man skulle kunna göra något vettigt.

imorgon är det fredag och jag jobbar 9-18, min favvo tid. jag gillar att gå upp tidigt och man hinner så mkt på jobb på morgonen. sen är det skönt att vara hemma i tid, speciellt eftersom Ted är hemma tidigt denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0