Kantarellisar

Jag fortsätter ta det rätt lugnt den här veckan och laddar för kommande träning. På söndag är det tjejmilen som jag sprang förra året, men i år ska jag springa mitt eget lopp i Grythyttan. Imorgon blir det bara jobb hela dagen, ska få lite intro på nya extrajobbet (spa) mellan 9-12 och sedan jobba kväll på äldreboendet mellan 15-21.30. Tur att jag är ledig på söndag. Imorse ringde telefonen 10 i 7 och jag fick frågan om jag kunde jobba (från kl 7). Så det gjorde jag, var på plats halv 8 och jobbade till 16. Ikväll är det fest här i Grythyttan eftersom "nollningen" för de nya studenterna börjar. Men eftersom jag varken är student eller festprisse blir det nog en lugn kväll. Ska gå iväg en stund, men sen väntar sängen. ´

Nu ska jag äta en smarrig kantarellmacka, eftersom Edvin kom hem från skogen med en påse. Mummmmaa! /Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0