Laddar inför loppet med massage, mat och lat kväll i soffan.

Fortsättning på min checklista:

- Fått helkroppsmassage. Underbart! Nu är benen mjuka och förhoppningsvis snabba. Och ryggen är skön och avslappnad.

- Gett helkroppsmassage.

- Handlat mat och återhämtning till imorgon. Efter loppet väntar en Proviva active och en kexchoklad som jag tar med mig i bilen. Och när jag kommer hem igen finns det vin och mörk choklad. Perfekt! Det vore gott med en hemmagjord pizza också, men Edvin jobbar ju så han kan inte ha den klar åt mig. Attans.

- Smörjt in ögonen med en ögonsalva som Lina rekommenderade. Den är alldeles gul och klibbig, men skönt för mina torra ögon.

Nu återstår bara att ladda inför morgondagen i soffan. Jag har ätit riktigt bra laddarmat idag. Gröt till frukost. Pasta till lunch. Musli till mellis. Och det får nog bli potatis till middag. Mumsiga kolhydrater. Ska dricka massor med vatten också. Lämnar ingenting åt slumpen, ska vara förberedd till max. Ska även fixa bra musik på min iPod och bestämma om jag ska ha pulsklockan på mig eller inte. Det kommer nog gå fint. Kanske. Hoppas inte på för mycket bara. /Maria

Här ska jag springa imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0