Marathonträning

Marathon.se finns olika träningsprogram inför Stockholm marathon. Träningen börjar den 1 december (26 veckor innan), och man kan välja vilken tid man ska sträva efter på loppet. Jag funderar på att sikta på 4,5 timme och försöka följa det programmet. Jag vet att det blir en jäkla massa träning, men det är så jag vill ha det. Och sen behöver jag inte följa det till punkt och pricka såklart, men som riktlinje i alla fall. För jag vill vara i form den dagen vi står där på startlinjen. Är du med mig Maya? Den 1 december börjar träningen. Fram tills dess ska jag gruppträna så mycket jag orkar! /Maria


Kommentarer
Postat av: Maya

Jag är med dig!

2009-08-27 @ 20:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0