Middag och vin, bra kväll igår!

Tack Maya, det värmer... men jag tror ändå att jag kommer tacka nej. Har funderat och funderat och tror inte att jag kommer orka åka till Örebro för att bara ha ett pass och åka hem igen. Jag får fortsätta drömma och hoppas jag kan jobba på ett gym när vi flyttar vidare. Idag ska jag gå och söka jobb på ett annat ställe. Så håll tummarna idag med!

Igår kväll var jag hemma hos Lina och blev bjuden på middag och drack vin. Det var så skönt att få sällskap och bara få sitta och prata och ta det lugnt. Erik som tagit över mitt gamla rum var också där, och en annan Erik som också är student här. Vi kollade på Bolts rekordlopp och så spelade vi Subarit i lag. Det är ett mat- dryck- och etikettspel som jag och Lina såklart förlorade eftersom det andra laget bestod av en sommelier och en kock. Jag hade Tindra med mig, och det är så skönt att hon finner sig överallt det lilla charmtrollet. Nu sitter jag och väntar på att Edvin ska komma hem, sen ska han direkt till nästa jobb... men jag hinner pussa lite på honom i alla fall. Puss på er med /Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0