Pizza idag, springa imorgon :)

Hej!! Det har vart en bra dag idag, förutom väldiga humörsvängningar. Har skrattat och gråtit om vartannat ikväll. (Oroa er inte, allt är bra, men råkar vara väldigt känslig just idag).

Träffade min f.d klasskompis Johanna som var här för att göra en omtenta, vi fikade på Kringlan och hon berättade om sin nya pojkvän. Det är så kul att träffa vänner man saknat, det är bara synd att hon inte är kvar här längre. Tur att jag har Lina.

När Edvin kom hem hade jag precis gjort pizzadeg, för ikväll bestämde jag att det skulle bli pizza och vin. Det var smarrigt, även om mitt humör som sagt svängt lite nu ikväll.

Inte mycket träning att skriva om, lite promenerande i spöregn bara (tack och lov för regnkläder!). Imorgon har jag tänkt mig en runda på 5 km efter jobbet. Jag brukar läsa bloggen Träningsglädje och hon har kommit med idén att springa en massa lopp som går i Sverige - fast på egen hand. Och jag tänkte hänga på! Imorgon är det Blodomloppet i Örebro (jag hade ju nästan kunnat springa på riktigt), så efter jobbet ska jag springa två varv i 2,5km spåret. Dags att komma igång igen... /maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0