Powerwalk+jympa

JAPP jag sa ju att jag skulle vara pigg och glad idag igen! Fick frågan kl 9 igår kväll att jobba idag, svintrött som jag var hade jag ingen lust, men tackade ja och gick och la mig direkt. Upp kl 6 och jobbade till 15. Sen hem och hämta Tindra och sen ut på supersnabb promenad i en timme. Väl hemma igen repeterade jag mitt jympapass, och det blir verkligen skitbra tror jag, är supertaggad! Och det är skönt att få träna nånting annat igen, känner lite ny träningsglädje nu. Ska vila ganska mycket från löpningen fram till december ungefär. Fast får väl se om suget sätter in igen...

Mobilen ringde nyss och det var extrajobb nr 2, Loka, som gav mig några dagar att jobba. Just nu verkar jag slippa gå sysslolös här, hoppas det håller i sig. För här kan man lätt drabbas av tristessen. Men då får jag väl träna istället...

Nej nu blir det mat lagad av min superkock. /Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0