Skön halvtimme (30'49) - snart roadtrip!

Trots bristande motivation är det alltid skönt att springa en liten sväng. Man blir mycket mycket piggare i alla fall! Jag tror att jag behöver variera träningen snart, inte bara pga motivationsbrist, utan också för att jag börjar få ont i höger höft och vänster knä. Fast nu efter stretch känns det bättre. Egentligen känns det mest när jag går. Men i höst blir det nystart för gruppträning och löpningen får kliva åt sidan ett tag. Fram till början av nästa år kanske - då blir det full fart mot marathon!

I eftermiddag ska jag ut på vägarna. Första stoppet blir optikern i Örebro och sedan mot Floby och min älskling. På onsdag funderar jag på att ta en tripp till Skåne... så se upp Maya, jag kanske dyker upp! Ska bli en skön vecka som jag verkligen ska njuta av!!! Gillar faktiskt att köra bil runt i vackra Sverige- speciellt när man kan lyssna på P3 hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0