Träningsvila och bärplockning

Idag är jag faktiskt pigg igen, känner mig nästan som vanligt. Efter jobbet blev det en promenad med Tindra, stannade och plockade lingon och blåbär. Lingonen var något omogna och blåbären nästan övermogna. Men det blev en del ändå, som jag gjorde en god smoothie på när jag kom hem. Resten hamnade i frysen.

Min träning kommer nog vara ganska liten framöver. Tänkte ta mig en ordentlig vila för att få tillbaka motivation inför hösten. Har nästan känt mig kräkfärdig på att springa, och det vill jag ju inte vara! Jag älskar ju att springa! Jag blev lite peppad av loppet, för det är alltid kul å springa lopp... men nu ska jag bara ge mig ut när jag verkligen är sugen. Är i för sig redan lite sugen... men ska nog vänta till ons-tors i alla fall. När gruppträningen kör igång (7 sep) så är det järnet igen, det ska bli SÅ kul! Men fram tills dess blir det spontana löppass och en massa promenerande. Ska ägna lite mer energi åt Tindra nu tänkte jag (även om hon alltid får följa med när jag springer).

Puss och kram så länge! Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen, skoj va?
/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0