Trött. Och grattis pappa!

Hurra hurra vår pappa fyller år idag!

Själv har jag nog inte vart såhär trött på länge. Hela dagen har jag känt mig nyvaken. Har ont i kroppen efter gårdagens jobb, det blir så mycket springande och lyftande på hemmet när alla ska lägga sig på kvällarna. Ryggen känner av det idag. Och benen. Men jag ska sluta klaga. Har haft en mysig dag med min älskling och kollat på en massa film, promenerat och lekt med Tindra. Springa en mil ville jag inte ens tänka på idag, så jag struntade helt enkelt i det. Ingen mening när jag är såhär trött och omotiverad. Då blir det inte kul med träning. Imorgon börjar en ny vecka och jag ska repetera jympa i oändlighet. En vecka kvar snart. Det ska bli så skoj!

Vi hörs imorgon när jag är pigg och glad igen! /Maria


Kommentarer
Postat av: Malin

Maya!!! nu har jag hittat hit och planerar att följa denna blogg slaviskt=) Glöm nu inte söka jobben så att ni kan flytta hit till oss i malmö så kan vi ha trevliga söndagsmiddagar oftare=) ha det super och hälsa teddan och såklart zackie! Kram

2009-08-31 @ 11:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0