31'21 på min underbara lediga dag!

Hade riktigt svårt att sova inatt, var så trött så jag blev pigg. Vid halv 3 tiden gav jag upp, la mig på spikmattan i sängen och somnade på den i nån timme. Sen sov jag lite till, men inte mycket. Imorse var jag seg, men nu känns det lite bättre. Sprang en sväng och sen gick hela "familjen" till Guldkringlan och åt lunch. Det var fullt med turister på torget som fikade och åt glass i solen. Ganska mysigt att bo på ett turistställe. Vi gick och hämtade min grill i mitt gamla hem också, och släpade med oss den ända hit. Så ikväll blir det grillat!! Underbart att vara ledig ibland...

Tack mamma för paketet på posten, provade nya sport-bh:n direkt!



Sötnos på fiket


Min mumsiga räksallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0