33'57

Nej, det blev inget spring kl 05:15. Det regnade, så jag drog på mig regnkläderna och gick istället. Sprang nu efter jobbet istället, och Tindra fick samtidigt springa av sig, stackarn har vart ensam hela dagen. Förlåt mamma, jag vet att du inte tyckte att jag skulle springa eftersom jag haft ont i halsen idag. Men jag kände mig ändå pigg, så jag testade. Och nu är jag ännu piggare faktiskt, var rena medicinen. Det var nog bara trötthets-ont, det brukar jag få när sover för lite. Imorgon ska jag upp lika tidigt igen, så snart dags att sova... ska först lägga mig soffan och äta jordgubbar och körsbär. Förresten tror jag sommarn är påväg tillbaka efter en veckas spöregn... jippie!!

Just det. Jag har kommit in på en kurs i höst... fick antagningsbesked idag. Företag & Marknad heter den, är på halvfart på distans. Vad tycker ni? Måste tacka ja eller nej innan 30 juli. Kanske behöver jag inte ta studielån om jag kan vikariera samtidigt på ålderdomshemmet och Loka? Och så kan jag va hemma med Tindra och plugga. Fast jag är ju rätt skoltrött egentligen. Och vill jag verkligen läsa den kursen? Kommer jag ha användning för den? Åh vad svårt! Vad tycker ni mina kloka släktingar och vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0