34,33

nyss sprungit. skönt men varmt. man får ta det i ett lugnt tempo. sprang 6 km på 34min o 33 sek. inte super snabbt alltså. måste nog börja öka sträckan snart. marathon är här fortare än man tror. just nu känns det som man har all tid i världen. men tiden bara rullar iväg...

nu måste jag skynda mig, ska in till stan och käka middag med min kompis Petra. ted är i småland o jobbar o jag är ensam med zackie så tyvärr måste jag hem i tid.

bye bye äppelpaj som bert skulle sagt

OCH TACJ SJÄLV MARIA - DET ÄR SLLTID MYSIGT ATT HA ER HÄR. TACK MAMMA O PAPPA FÖR ALL HJÄLP MED HUNDARNA, MAT, MM MM OCH TACK FÖR ATT NI FINNS :-)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är vi som ska tacka för att vi får våldgästa er emellanåt. Det är så härligt att vara hos er i Skåne. Längtar till nästa gång vi ses!

Puss puss

Mamma

2009-07-06 @ 21:40:36
Postat av: Petra

wiii, nu har ni en unik besökare till ;) jag håller koll på er och blir peppad men håller mig till mina Powerwalks :D, tack för igår hjärtat. puss o kram

2009-07-07 @ 16:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0