49'47 och försök till styrketräning

Glöm det där jag sa om motiverad. Jag blev alldelles omotiverad strax efteråt. Förmodligen för att jag mest suttit på rumpan hela dagen. Så tillslut gav jag mig ändå ut och sprang, och efter ett tag kom motivationen tillbaka och jag sprang hem och försökte styrketräna lite. Ett larvigt försök faktiskt, har blivit så fruktansvärt svag. Försökte sätta ihop styrkelåtarna till höstens nya jympapass, men tog mig inte ens igenom en hel låt. I höst ska jag ta tag i styrkebiten, det är ett nyterminslöfte! Det ska bli en riktig träningshöst! Mötte förresten "chefen" med sina två goldens under löpningen, som undra om jag kunde jobba i helgen. Attans, ska ju jobba på Loka sa jag. Kan man klona sig och få dubbel lön kanske?

/MARIA

Det är så kul att springa i glasögon... eller inte


Försöker stå i plankan en stund., Går sådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0