Dans eller sömn?

Ska jag offra flera timmars sömn för att kunna titta på mitt favoritprogram So you think you can dance? Eller ska jag göra som igår och gå och lägga mig kl 9 och sen ändå inte somna förrens halv 2 eller vad klockan nu var... får gå upp kl 5 imorgon med, och även om jag inte har något emot att gå upp tidigt så borde jag ju somna i tid. Fast idag har jag vart riktigt pigg trots alldeles för lite sömn... jag tror nästan att det är värt att bara sova 5 timmar för att se programmet. Sova får man väl göra när man dör... eller när man sitter på hemmet. En del av gamlingarna somnar sittandes vid matbordet och kan sova så nästan hela dagarna. Kanske har de år av sömn att ta igen...

/MARIA

I mitt nästa liv ska jag kunna göra sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0