det är inte lätt...

ibland tappar man lusten helt. besiktningen gick inge bra och det är mkt tveksamt om vi kommer få huset sålt. jag orkar inte ens tänka på det, det får bli som det blir helt enkelt. 
känner mig sjukt depppig och fruktansvärt omotiverad till något överhuvudtaget. jag känner mig tung och otränad. känner mig smutsig och borde ta en dusch - men jag kan inte ens motivera mig till det.
varför kan inte allt vara bra samtidigt någon gång. trivs man på jobbet är det nå strul hemma, är allt bra hemma så mår ens vänner dåligt osv...

okej ska försöka tänka positivt, men de senaste 8-9 månaderna har varit riktigt tuffa med sjukdomar, uppsägning, ekonomiska problem, a-kassa hit o arbetsförmedlingen dit.

men under de månaderna va vi iallafall i vårt älskade thailand så för att avsluta positivt bjuder jag på lite goa minnen:



puss på dig delfinen



på zoo i bangkok



där, precis där vill jag vara nu



glada, pigga, utvilade och med en varsin drink på banthai. that's life. men vi har varandra och tillsammand ska vi nog klara av det här också. Jag älskar dig Ted.

/ Maya

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lider med er och hoppas det ordnar sig, och tills dess tycker jag att du ska ta det lugnt och inte ha så höga krav på dig själv Maya. Puss på dig

2009-07-24 @ 08:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0