fällde en tår för min idol

behöver jag skriva vem?

idag är jag trött eftersom jag inte kunde sluta titta på konserten med michael jackson. så grym han är. det va samma konsert som mamma och pappa spelade in till mig när jag va ca 6 år och som jag kollat på hur många ggr som helst, dansat till, gråtit åt, sjungit falsk till osv... fan va grym han va, är. det finns ingen annan som han.

nu är han borta- så sorgligt.

jag är alltså trött idag. somnade kanske vid 1.

här är några av mina bilder från när familjen va här:





och här är från igår efter jag srungit:



svett svett svett



OCH JAG ÄR UPPRÖRD! LÄSER PÅ AFTONBLADET ATT ALEX SCHULMANS DOTTER SKA HETA CHARLIE!!!!! DET ÄR JU MITT NAMN! JAG HAR JU SAGT HELA TIDEN ATT EN TJEJ KAN HETA CHARLIE!! MEN ALEX SCHULMAN ÄR INTE MIN FAVVO OCH SÅ TAR HAN MITT NAMN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0