Friskförklarad och sushiiii

Hallå jag lever... har jobbat i tre dagar och inte haft något att skriva. Inte vågat springa heller. Men idag var vi i Örebro, först på sjukhuset där jag blev friskförklarad (även om jag hade ont förra veckan.. men allt ser bra ut så finns inget mer att göra). Har tillåtelse att springa, bada och leva som vanligt (fast det har jag ju gjort hela tiden..) Ska försöka ta tag i löpningen ordentligt, just nu känns det som jag ligger efter en hel del (mot för vad jag brukar). MAYA SÄG TILL NÄR VI SKA ANMÄLA OSS!!

Efter sjukhuset irrade vi runt och letade sushi. Tillslut hittade vi godaste stället i stan och köpte med oss hem. Nu är magen full med sushi. Mmmmmmm!!! Nu måste jag ut i spöregnet med Tindra. Kul jul. Men jag är ledig imorgon också, så jag är glad! Och frisk tydligen!

Hej från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0