härlig morgon

gick upp vid 8,30 då jag vaknade av mig själv. gick en promenad med zackie. ted kom hem med nybakade bullar mmm. just nu slö kollar vi på en walander film och det regnar ute - mysigt. Ted har nog somnat. själv sitter jag på ginas hemsida och kollar. vill beställa kläder- 2 koftor, 2 sjalar och en så jäkla snygg skinnjacka. must have!!!

ska jobba snart börjar kl 13. då kommer de som ska köpa vårat hus för att göra en besiktning. håll tummarna för att de inte hittar något fel och att köpet går igenom!!! jag vill flytta nu - är så trött på vårt hus nu.

imorgon åker vi till öland. ska hämta vår kamera idag som vart på lagning så i helgen ska jag ta massa kort som jag kan lägga in på bloggen sen.

bye bye / MAYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0