helsingborg, 35.54, tre rätters

hej hallå

dagen började med en löptur på 35 min o 54 sek. skönt.


varmt va det!!

sen åkte vi in till hbg och gick o kolla på båtar, fikade, shoppade o njöt av svenk sommar








sen lagade MAria och Edvin min 24-års present. en 3 rätters middag med grekiskt tema! så gott det va och så mätt jag är

förrätt: grekisk sallad och grekiskt lantbröd med ett super gott rosevin till
varmrätt: grekiska färsbiffar med tzatsiki och potatis som inte va av denna värld med ett grekiskt rött vin
efterätt: valnötter, melon, körsbär och grekisk youghurt  med dessert vin till

OBS: maria och edvin får rätta mig om det va något fel med min meny beskrivning



jag med förrätten.



TACK MARIA OCH EDVIN FÖR EN SUPER PRESENT OCH EN SUPER MIDDAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0