Hungrig som en varg, men fortfarande vaken!!

Gäsp... jag försöker hålla mig vaken tills Edvin slutar jobba om nån timme eller så. Men det är svårt när jag redan vart vaken i 17 timmar. Imorgon är vi lediga båda två, så då ska vi bara mysa och rå om varandra. Gud så härligt. Man uppskattar verkligen varje liten stund man hinner umgås när man ses mer sällan. Så det blir sovmorgon, en stor härlig frukost, matshopping, och till kvällen god mat och vin- Och även löpning står såklart på schemat. Känner mig faktiskt supermotiverad nu!! Äntligen lite flyt!! Förresten är det helt tokigt hur hungrig jag blir av att jobba! Jag äter som häst och blir hungrig hela tiden. Kanske för att det hinner gå 6 timmar mellan frukost och lunch, eftersom jag vill äta min frukost hemma i lugn och ro vid 6-tiden. Då äter jag massor med gröt och knäckebröd, men kl 12 är jag så hungrig så jag håller på å dö. Sen är jag hungrig igen när jag kommer hem kl 4. Idag var jag ännu mer hungrig vid 7-tiden, så jag köpte gravad lax på ICA, kokade lite potatis och åt med lite sill, grönsaker och turkisk yoghurt med citron. Hur gott som helst! Men nu är jag snart hungrig igen. Ja, jag sa ju det.. tokigt!

Ska fortsätta kolla på Beck- filmen på fyran nu när nyheterna är slut, och sen ska jag och Tindra gå och möta husse och pussa lite på honom.

Hittade en härlig bild från förra sommaren på Edvins dator. På en båt på Smögen. Det blåste lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0