Kyckling i lergryta

Tindra avgudar verkligen sin husse... men det gör ju jag med...


Har just ätit kyckling tillagad i lergryta av min grymma kock. Till det fick jag supergod sötpotatispuré. Jag har så bortskämd med god mat. Dessutom har han bakat kakor idag, de smälter i munnen! Tur att jag springer för annars skulle jag väl rulla fram snart. Fast jag behöver mycket mat, min kropp skriker efter energi jämt och ständigt. Och jag mår som bäst nu när jag äter allt mellan himmel och jord!! Har så svårt att förstå att jag var så noga med vad jag åt för inte alls länge sen... för inte har jag märkt nån skillnad varken på kläder eller vågen!? Så varför peta i maten liksom? Nej, mat är ju livet. Mat gör mig lycklig :) Nu ska jag kolla på världens bästa program: So you think you can dance!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0