Latar mig idag

Jag känner mig som sju svåra år. Vet inte vad det är, om jag bara är sliten eller om jag håller på att bli sjuk. Känns som jag inte sovit på flera veckor. Träningsmotivationen är noll, det blir bara lite promenerande med Tindra. Annars ska jag bara lata mig hela dagen och tänka på höstens träning istället. I denna lilla by erbjuds Aerobics, Russian circle, Medeljympa (mitt pass!!), Step, Funktionell träning, Cardiobox och Cirkelträning. Jag längtar...

I brevlådan låg det en ny bok från pocketklubben idag. Jag har bestämt att istället för att köpa dyra veckotidningar som man läser klart på en dag, så ska jag lägga pengar på böcker istället. Idag var det Mia Törnbloms självbiografi "Så dumt!" jag fick, den ska bli spännande att läsa. Men först måste jag läsa klart "Flyga drake" som ligger och väntar på nattduksbordet. Och idag blir en perfekt dag att ägna åt att ligga i soffan och läsa ikapp lite...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0