Lite lyx

Behövde egentligen bara köpa mjölk, men tog ändå bilen till stora Ica och köpte lite allt möjligt jag var sugen på. Måste ju få unna mig lite extra gott såhär på min lediga (och ensamma) dag. Här är det jag kom hem med. Fick ett otroligt sug efter hjortronsylt, det är ju så fruktansvärt gott! Äter det just nu i yoghurten, med jordgubbar och lite naturgodis. Jag lovar, nästan godare än glass (som jag också var sugen på)!! Senare blir det Fröjd-fralla med mozzarella, tomat och basilika! Mums!! Jag kanske inte köpte de billigaste varorna jag kunde hitta (hjortronsylt är svindyrt), men tycker att mat är värd sitt pris om det är bra saker och om jag njuter av det jag äter! Nu funderar jag på om jag ska gå ut och leta smultron och blåbär här i skogarna, som det ska finnas så gott om...


Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

naturgodis i yoghurten lät smarrigt!

2009-07-17 @ 16:10:26
URL: http://traningsgladje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0