Massageialloändlighet

Trodde jag skulle få göra nånting annat än att massera- men icke. Jag tror jag byter karriär nu, mina armar går av...

Nej, jag skojade, så farligt är det inte. Men jag vill inte stå och massera HELA tiden. Var så hungrig när jag kom hem att jag smällde i mig pannkakor som var över från igår, och nu står Edvin och lagar den riktiga middagen. Haha. Man blir hungrig av att massera- speciellt utan raster att äta på! Förrutom lunchrasten då. Fast just det, jag är ju alltid hungrig i alla fall.

Lovade mig själv några saker medan jag jobbade (blir mycket tid att bara lyssna på sina egna tankar när man masserar). 1. Ska träna mer på morgonen. 2. Ska börja gå till gymmet. Startar på måndag. 3. Ska boka in Lina som min egen massör en gång i veckan när hon kommer tillbaka. Betalar vad som helst Lina om du läser det här! 4. Ska alltid vara pigg och glad (lycka till, haha). Jag menar: Jag ska försöka att inte klaga och att inte tycka synd om mig själv. Det är inte farligt att vara trött eller hungrig(oftast då jag blir grinpelle). Så det är mina nyterminslöften! Fast jag ska försöka börja nu. Imorgon bitti ska jag springa! Och sen ska jag vara oh så glad hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0