Motiverad

Jag önskar jag kunde ge dig lite motivation, maysan, men du ska se att det löser sig. Jag lider med er så länge. Idag har mamma åkt hem, hon borde vara hemma om en timme knappt. Det är alltid lika mysigt när hon är här. Jag känner mig på mycket bättre humör än innan hon kom. Det ska till och med bli kul att jobba i helgen. Har nog fått lite ny motivation, och bestämt mig för att ge masserandet och behandlandet en chans. En 18 timmars chans i helgen borde väl räcka? Masserade precis Edvin för att fräscha upp kunskaperna, och det gick fint. Har fått lön också, så det är en extra liten morot. Endast 5000 kr, men det klarar jag mig på till nästa lön, som blir mycket större. Tur att man inte är dyr i drift.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0