nej jag har inte gett upp jag har bara magkatarr!

och det är det värsta jag varit med om. kan inte sova om nätterna för att jag vaknar av smärtan. kan knappt jobba för att jag är trött. kan inte äta för då får jag ont. jag känner mig som ett lik. det enda ljuset i tunneln just nu är: VÄLLING! det är det enda som lindrar smärtan.

varför kan vi inte få vara friska samtidigt så vi kan motivera varandra maria?
 
nu ska jag dricka välling.

kolla så smal jag börjar bli, snart finns jag inte mer:



jag vill ha muskler och kondition nu!


fast vet ni va? när jag va hos doktorn för min mage tog de en massa prover och lyssnade på hjärtat o sånt. de blev oroliga för att min puls va så låg. men så sa de att det kan bero på att jag är vältränad :-)
jag tror det måste bero på det. jag vill gärna tro att en bra grundkondition (har ändå tränat sen jag va liten) håller i sig bara man håller igång lite. jag hade ju väldigt bra på min hälsokontroll med jobbet (ni vet när man cyklar och andas i nån apparat och får ett värde, högsta värdet är 5 - jag hade 6 haha. det va extra bra sa dom- elitklass)

Kommentarer
Postat av: Maria

krya på dig nu!! jag har också låg puls oftast, kanske är genetiskt? eller så är vi jäkligt vältränade;)

2009-07-19 @ 21:58:27
Postat av: Petra

Näää.. :(, krya på dig gumman och hoppas det känns bättre snart.... och tyna bort ska du inte, såfort du är frisk igen kommer jag ut till dig med nybakade muffins :D



pusss

2009-07-19 @ 23:21:38
Postat av: Mamma

Tur att jag kommer till dig några dagar, så jag får pyssla om dig! Saknar dig så och längtar efter dig och att du ska bli frisk!

Puss mamma

2009-07-20 @ 12:09:58
Postat av: Anonym

tack va söta ni är! petra du är alltid välkomen med eller utan muffins puss

2009-07-20 @ 20:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0