Springa kl. 05:15?

Kan man det? Klarar kroppen av det? Kanske får jag svaret imorgon. Ska försöka få det gjort innan jobbet kl 7, måste ändå ut med hunden, så kan ju lika gärna springa. Fast jag vet inte. Imorse gick jag också upp den tiden, och då var jag som en zombie under promenaden. Men kanske om jag lägger mig tidigt...

Förresten är världens bästa sätt att somna på att ligga på spikmattan i sängen och läsa i en halvtimme eller så, sen slocknar man som en liten bebis och sover som en gris. Tills klockan ringer 05:15. Bara två dagar kvar, bara två dagar kvar... vi hörs på tisdag, då är jag väl hyffsat sliten.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jo det går att springa så tidigt, men tiden blir inte den bästa. Kroppen är seg och det går sakta, men jag har gjort det och det funkar. Ta det bara lugnt och försiktigt, räkna med en riktig skittid!

Puss mamma

2009-07-11 @ 21:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0