Lördag betyder jobb

Nu har jag blivit lämnad ensam, känns jättekonstigt att inte ens ha hunden här. Går och letar efter henne hela tiden. Edvin tog med henne för att åka och titta på midnattsrally idag när han är ledig. Själv börjar jag jobba om 1 timme, så nu ska jag göra lunch och en matlåda till kvällen. Gick till ICA och handlade kallrökt lax, tomater och flerkornsbröd. Till det ska jag göra en stor sallad med mozzarella och basilika. Det blir nog samma sak i matlådan. Tjatigt kanske, men praktiskt. Här är "gå-till-ICA-Maria" med mjukisshorts, eftersom det inte blir några träningskläder idag, och mina varor. Måste ju ha lite bilder, annars blir det en trist blogg...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0