det är ju mitt problem också

att jag mår bra av att träna men när man jobbar mkt så orkar man inte på samma sätt. det gäller att få in motionen som en del av den dagliga rutinen. innan när jag jobbade på dsv så kom jag alltid hem kl 17,00. då bytte jag direkt om till "springkläder" och gav mig ut på en gång innan jag hann känna efter hur jävla trött jag egentligen var. ofta är man bara trött i skallen och lite motion efter jobbet blir man piggare av - men det kan vara sjukt jobbigt att ta tag i det. efter löpningen så gick jag alltid en promenad med zackie - hungrig som ett djur. sen in och laga mat, äta, duscha och sen god natt. skit tråkiga dagar men tycker man att motionen är värt det så är det ju bara att ta smällen. men visst tar det emot. just nu mer än någonsin.
det är svårt att hinna allt man ska på 24 timmar- det saknas ett par motionstimmar på dygnet helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0