framtid, första doppet och en ren hund



började dagen med en löprunda med mamma



efteråt



sen åkte vi på loppis. ett ställe hät i helsingborg som kallas "framtid". jag förstår att ted har hållt denna pärla hemlig för en shoppoholic som jag. fyndade ett par skor och en kavaj för 40:- totalt!!



mamma kollar på gamla väskor. hon är så uppfinningsrik, hon använder dem med barnen på skolan - de gör små "världar" i dom. jag och ted fyndade även en "träbalja" som vi nu planterat blommor i för 125:- och så snyggt det blev! får visa bild senare.



när vi kom hem tog jag, ted och zackie ett dopp i havet. det va faktiskt inte alls farligt kallt. sen försökte vi duscha av zackie, han gillar det icke...

nu kollar pappa fotboll, mamma lagar mat, jag dricker en iskall öl, solen skiner och jag har intorkat saltvatten i håret! jag tror bestämt det är sommar!!

ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0