Hemma i sommarland

Ja nu är jag hemma igen. Vi åkte genom ett varierande varmt/regnigt Sverige igår. Stannade till vid en badplats i Kungsör och Tindra och Edvin tog sig ett dopp. Själv har jag blivit en feg badkruka som tyckte att det var alltför kallt. Nöjde mig med att doppa fötterna.

Nu har Edvin åkt i väg på läger nummer 2, han kommer tillbaka på söndag. Jag ska jobba kväll i två dagar framöver. Sen är jag ledig igen. Ständigt denna ledighet. Men jag klagar inte... förutom att jag får hålla hårt i pengarna. Jag och Tindra har vart ute på en skogspromenad i solen. Det är verkligen sommar här nu! Ängarna är fulla av blommor och solen steker. Vi ska ut på en till innan jag börjar jobba, så hon kan va ensam i 6 timmar sen. Som tur är verkar hon vara helt slut efter veckan i Stockholm, då hon inte gjorde annat än att springa efter en boll.

När jag kom hem från promenaden låg en tradera- klänning i brevlådan. Den kostade 3 kr + frakt. Fynd?



Ps. Jag är jättesugen på att springa, men känner av den jääääävla infektionen igen. Piss piss piss. Hoppas det är tillfälligt.

Kommentarer
Postat av: Maiell

Riktigt fin klänning!! :) Bra med tradera ibland. Roligt att du hade en fin midsommar!

2009-06-22 @ 15:13:52
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: maya

du kan fynda du! den egenskapen fick både du och jag i modersmjölken

2009-06-22 @ 17:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0