All by myself

Jag är ensam i hyttan. Det regnar. Vad gör man? Drar på sig regnkläder och tar sköna skogspromenader. Pysslar med lite allt möjligt. Lagar mat till sig själv. Byter lakan. Lägger ut träningsmattan och kör några övningar. Drar med sig hunden ut på en joggingtur (jepp, jag testade att springa i en halvtimme, och det kändes bra... Tindra fick sig ett rejält träningspass samtidigt). Duschar en smutsig hund och får sen städa badrummet. Och sen var klockan bara halv 4!!! Vad ska jag göra resten av dagen? Funderar på att lägga mig i soffan resten av kvällen. Och en stund på spikmattan. Ett glas vin och en god middag i min ensamhet (är det ok? klart det är!) Lite choklad. Tur att mamma kommer imorgon alltså...

Nu är hon trött kan jag lova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0