hungrig, skoskav, mensvärk, trött

men livet e gött endå på något sätt för jag har ju min ted!



vi hade en jätte mysig dag i lördags. lite bakis och lite trötta körde vi från malmö vid 14 för att gå på visning. vi ska nämligen sälja vårt hus ju. lägenheten var helt fantastisk! en 2:a på 101 kvadrat. så fin! ingen har bott där innan, den är hlt nyrenoverad. men den kostar... och så har den ingen balkong. stort minus. vi hade lite tid att fördriva innan nästa visning så dp gick vi en promenad i helsingborg och satte oss på gröningen och kollade på folk. det va en härlig dag. men de andra två lägenheterna va inget för oss. tyvärr.

får leta vidare. imorgon har vi en visning, en på ons och en på tors. håll tummarna att vi blir av med huset snart!!!!!



här är min nya utsikt från balkongen! snart iaf. hoppas jag. drömmer jag om.



zackie - stadshunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0